Ads Header

Hep Seni Aradım Film izle – Wicker Park filmini izle

hep seni aradım film izle, hep seni aradım filmini izle, hep seni aradım filmi, hep seni aradım izle, wicker park film izle, wicker park filmini izle, wicker park film, wicker park sinema
Hep Seni Aradım / Wicker Park 2009 Türkçe Dublaj-
Tür:Dram / Duygusal / Erotizm
Yönetmen:Paul McGuigan

Oyuncular:Josh Hartnett , Rose Byrne , Matthew Lillard
Wicker Park bölgesinde yaşayan Matthew birgün çalıştığı işyerinin penceresinden
karşı kaldırımda en yakın arkadaşı Luke’a ait ayakkabı dükkânının vitrinine
bakan bir kız görür. Artık Matthew onunla tanışmak için her yolu deneyecektir
ancak bu ilişkinin bütün yaşamını etkileyeceğinden haberi yoktur. Matthew ve
Lisa birbirlerine âşık olurlar ve kader ağlarını örmeye başlar. Bir gün Matthew
eve geri döndüğünde Lisa’yı bulamaz. Yok olmuştur Lisa.

İki yıl geçer. Matthew hayatını yeniden düzenlemeye çalışır. Luke’un Matthew’a
anlatacakları vardır. Bir kıza çılgınca âşık olmuştur. Hafif erotizm , bolca aşk
temalı bu film duygusal anların tercümanı olabilecek kalitede.
iyi seyirler dileriz.










0 yorum:

Yorum Gönder